problem pri upgrade na 11.2

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Nov 9 11:08:21 CET 2018

Milan Vician wrote on 2018/11/09 10:25:

> kldxref: unknown metadata record 4 in file uvisor.ko
> kldxref: unknown metadata record 4 in file uvscom.ko
> kldxref: unknown metadata record 4 in file wsp.ko
>

> Co robim zle?

Vsechno je v poradku, jenom stara sada nastroju, ktera je v 10.4 base si
uplne nerozumi s formatem metadat v kernelu (modulech) 11.2.

Nema to vliv na instalaci, klidne muzes pokracovat make installworld.
Uz jsem to takhle udelal asi na 20 strojich.

Podobne problemy jsem mel i pri upgrade z 8.4 na 10.1.
V podobnem pripade muzes ten installkernel spustit znovu po tom, co
dobehne installworld, protoze pak se ti to spusti s novymi nastroji z
11.2, ale podle me to neni vubec potreba.

Dan ti to asi popise lip s pouzitim spravneho nazvoslovi, kterym ja
nevladnu :) Vim jen, ze to proste nema vliv na funkci.

Mirek