dlouho trvajici sync po upgrade na 11.2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 7 07:43:01 CET 2018

On 2.11.2018 12:34, Miroslav Lachman wrote:
> proc "node.js" zere tolik IOPS

Pri trose stesti by mohl pomoct ktrace/kdymp. Ale nemusi byt mozne to v
tom vystupu najit - je i v idealnim pripade hodne velky a bez presne
znalosti algoritmu zkoumaneho procesu obtizne citelny.

> To bude nejaky pozustatek z davne minulosti, kdy jsem se chtel ujistit,
> ze tyhle zmeny v souboru budou skutecne zapsane na disk a nestane se, ze
> rebootem serveru v nevhodny okamzik (panic atd.) o ne prijdu...

Na to je spis 'fsync' - a pokud uaz to chces na globalni urovni, tak
filesysyem mountnuty synchronne (plus vypnute write-back cache na disku
a/nebo radici).

Ale ani tak to neni uplne jiste.