Re: přechod z apache 22 na 24 na BSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 3 14:35:57 CEST 2018

Jarda wrote on 3. 9. 2018 13:30:
> dneska jsem zase chvilku štrůtal kolem apache. Běží mi, ale vše mi
> zobrazuje jen jako text. Vůbec neakceptuje tagy.
> Čím je to způsobeno?

Apache sam o sobe "neakceptuje tagy" nikdy. Apache pouze podava obsah o
ktery ho browser pozada.

To je vec browseru, ktery zobrazuje to, co se mu poda. Zrejme se mu v
tomto pripade neco nepodava (prava) nebo podava tak, ze tomu nerozumi
(MIME typ) nebo tak neco.

Zaklade je rozumet tomu jak dana WWW stranka funguje (kdyz funguje), co
je na ni (z hlediska jejiho vzhledu) zpusobeno cim (zakladni HTML kod,
CSS, JavaScript, DHTML a podobne) a zjistit co na soucasne strance
browseru chybi, ze ji zobrazuje jinak.

A teprve pak bude na rade hledat kde je problem v Apache ...