BSD 11.1 a porty

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Dec 6 13:42:15 CET 2017

Dan Lukes wrote (2017/12/05):
> Sveho casu byl problem i predchod z aout na elf, z legacy pkg na pkgNG,
> nebo kdyz BIND vypadl z base a presunul se do portu (a s tim souvisi
> presun konfigurace).

Ještě připomenu přechod z i386 na x64. A všechno výše, včetně přechodu
z i386 na x64, jsme ve FreeBSD zvládli postupnými upgrady a in-place.
Akorát změna z UFS1 na UFS2 nebo ZFS potřebuje systém aspoň překopírovat,
ale to bych už asi chtěl opravdu moc :o)

Kdybyste mě ale viděli, jak jsem se vztekal a nadával, když mi pánové
z Red Hatu sáhodlouze vysvětlovali, jaký jsem hlupák, že se snažím o
upgrade Red Hat Workstation z 6.9 na 7.x, a že jediná správná cesta je
kompletní reinstalace a že si musím všechny změny zapisovat. Ještě teď
to ve mně vře :o( Ale jo, pak jsem si našel, že spolu s instalačním
médiem se určitý nepodporovaný postup dá zkusit, ale byl jsem z nich
tak otrávený, že jsem to už ani nezkoušel a pustil jsem se do
reinstalace, což byl ale další šílený zážítek na celý život :o)