Port

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Dec 4 13:21:31 CET 2017

M. wrote on 2017/12/04 13:03:
> Zdravím chtěl bych se zeptat ještě na jednu věc pokud mám hotový port jsem
> trochu zmaten
> jak nahrát soubory do stromu ?

> Netušíte jak se tohle správně náhrává a dělá diff ?

Tusim to naprosto presne :)

http://www.freebsd.cz/doc/en/books/porters-handbook/porting-submitting.html

Mas dve moznosti. Bud udelat shar, nebo ten diff.

Diff se vetsinou posila, kdyz delas aktualizaci nejakeho portu a shar
pro nove porty.

Kdyz delas update nejakeho portu a nedelas to v nejakem svem VCS, tak
staci starou verzi zkopirovat do adresare s priponou orig - napriklad:

cd /usr/ports/lang
cp php71 php71.orig

V tom php71 udelas nejake zmeny a pak udelas
diff -u php71.orig php71 > ~/php71.patch

Vysledny patch pak posles do Bugzilly.
https://bugs.freebsd.org/submit/

Mirek