BSD 11.1 a porty

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Dec 4 11:26:36 CET 2017

Petr Fischer wrote on 2017/12/04 07:58:
> Někdy se musí "freebsd-update install" zavolat dvakrát (freebsd-update install, reboot, freebsd-update install). Pokud ano, tak si o to ale freebsd-update řekne.
>
> Nebylo to tím?

Kdyz mu freebsd-version -ku vraci spravnou verzi kernelu i userlandu,
tak to nejspis bylo spusteno spravne, ale nektere veci se proste
nezaktualizovaly spravne.

Ja uz rozbity system po freebsd-update taky nekolikrat zazil a proto
jsem presel na klasicky make installworld z NFS mountovaneho /usr/src a
/usr/obj. Od te doby se predvidatelnost i rychlost upgrade mnohonasobne
zvedla.

Mirek