Port

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 30 19:09:11 CET 2017

M. wrote:
> Zdravím chtěl bych se zeptat ještě na jednu věc pokud jsem udělal port  a
> testuji  "port test"
>
> ale stane mi, že mi testování vypisuje tyto věci ale nevím co s tím mám
> udělat. Stalo se vám někdy tento případ ?
>
> Error: /tmp/ray-1.9.2/lib/libray.so is linked to
> /usr/local/lib/libopenal.so.1 that does not belong to any package

Nestalo, ale i tak tusim vo-co-go.

V /usr/local/lib mas knihovnu libopenal.so.1

Ta knihovna neni soucasti zadneho portu, ktery mas aktualne
nainstalovanej. Ego neni jasny odkud se vzala, nebo jinak receno, nema
na tvem systemu vubec byt.

Nejenze ale je, navic ji tvuj program ji pouziva. No a to je celej
problem proc nejde udelat port.

System co porty dela zjistuje pro kazdy vytvareny port co on potrebuje
ke sve cinnosti a na zaklade toho zaznamenava do vytvoreneho portu
zavislosti

Coz u tebe nejde, protoze tvuj port je zavislej na necem, co neni.

Zkratka a dobre - nejakej bordel. ;-)

Takze si nejdriv odpovez na otazku zda tvuj port opravdu tuhle knihovnu
pouzivat ma; pokud ano, tak do jakeho portu ta knihovna patri; a az
budes vedet na jakem portu zavisi, tak zajisti aby tam byl skutecne a
spravne nainstalovan.

A samozrejme, obdobne u dalsich zminenych knihoven, ktere vedou na dalsi
porty-prerekvizity (nevim jestli vic ruznejch, nebo vsechny knihovny
pochazeji z jednoho portu)