Port

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Nov 3 18:25:44 CET 2017

M. wrote on 2017/11/03 17:04:
> Zdravím,
> chtěl bych se vás zeptat jestli máte někde zkušenosti s děláním portu pro
> freebsd. Mám nějaký program který z kterého chci udělat port ale jsem v tom
> trochu
> ztracen znám:
> http://www.freebsd.cz/doc/en/books/porters-handbook/own-port.html
> Ale jak se potom nahrají někam zdrojové kody s makefilem například ?

Pokud ten port pak chces publikovat, zaradit do oficialniho repozitare,
tak je dobre k testovani pouzivat portlint
http://www.freshports.org/ports-mgmt/portlint/

Jako dobry pomocnik muze slouzit i
http://www.freshports.org/ports-mgmt/porttools/

Ja porty builduju / testuju pomoci poudriere.

Co se samotnych dat (zdrojaku) portu tyce, tak ty musis mit nekde
online, odkud si je ports framework stahne na zaklade informaci v
Makefile. Musi k nim samozrejme existovat i soubor distinfo, ktery se da
vytvorit prikazem "make makesum" v adresari vytvareneho portu.

Mirek