ntpd nestartuje pres Ansible

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Oct 17 11:06:27 CEST 2017

Martin Bily wrote on 10/16/2017 23:53:

> Ja jsem se nakonec rozhodl problem vyresit jeho obejitim. Skoncil jsem u
> bombenfest konstrukci typu
>        command: su -l root -c "service ntpd restart"

Diky za info, ze je to znamy problem, to mi usetrilo spoustu casu, abych
se to nesnazil opravit... a tenhle workaround mi ke klidnemu spanku staci :)

> Ansible je ale prilis snazivy. Porad jeste v tom dokaze vycenichat, ze
> jde o restart sluzby. A vypisuje varovne hlaseni o tom, jak se to ma
> delat spravne... Uz jsem nemel silu vymyslet, jak to pred nim utajit a

Ano, Ansible je velmi "chytry", takze i pri jakemokoliv pouziti su /
sudo pres hsell / command pise, ze se ma pouzit become, ale nekdy je
holt potreba to pouzit primo takhle a warning ignorovat :)

Mirek