Mac telnet

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 13 11:05:03 CEST 2017

Cizek Milan wrote:
> pro nás méně chápavé a neznalé, nemohl bys upřesnit, kde se toto přesně  modifikuje?

Patch by byl dobry, uplne nejlepsi by bylo udelat z toho port, ale to, s
dovolenim, necham na nekom jinem.

Ja nabizim 'quick hack' - pred tim, nez pustis ./configure na te
prikazove radce udelej:

export CFLAGS="-D__BSD_VISIBLE=1"
export LDFLAGS="-L /usr/local/lib -lintl"

A pak spust do configure a dal uz pokracuj normalne.

> /MAC-Telnet-master/src/mactelnet.c:664: more undefined references to `
> libintl_gettext' follow

Nevypisoval jsem tam ty chybejici symbly vsechny - beztak byly vsechny z
te jedne knihovny.