Mac telnet

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 13 00:27:37 CEST 2017

Radek Krejča wrote:
> potreboval bych se z BSD pripojovat na Mikrotik, kdyz na nem neni nastaveno IP (cas od casu se to z ruznych duvodu, nejcasteji slendrianem, stane). Pred casem byl portovany na BSD MacTelnet, nicmene casem ho odstranili, zrejme proto, ze zacal tak inklinovat k Linuxu, ze uz nebyl funkcni.
> Kazdpadne - mate nekdo nejaky jiny zpusob (ci program), jak mac telnet dostat na BSD?

Chapu to tak, ze jde o to, ze mas na tom stroji nainstaovaneho
specialniho daemona, ktery ti umozni pristup v pripade, ze dotceny stroj
nedostane od DHCP IP ?

A nebylo by jednodussi, kdyz uz ten stroj stejne musim na podobnou vec
dopredu pripravit, si tam dat script, ktery mi v takove situaci nejakou
IP proste nahodi ?

Pripada mi podstatne lepsi zajistit si, ze na ten stroj budu mit pristup
"normalnima prostredkama" nez prakticky stejnou namahou dosahnout stavu,
ze se na ten stroj dokazu dostat jedine s pomoci specialniho software ...