Binarna kompatibilita FBSD 10.1 s FBSD9

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Mon Jul 31 17:54:53 CEST 2017

Pekny den.

osobne som to riesil minuly tyzden s poznamkou, ze som prechadzal z
9.X-STABLE na 10.3-RELEASE.
Ide to ale....
Poznatky:
  a) prechod STABLE -> RELEASE pomocou freebsd-update, funguje a nie je
to tragedia.
  b) je potrebne dodrzat to, co Dan pise o restarte.
  c) napriek tomu vsetkemu mi sudo, pkg (a nasledne aj mysql55-server)
vyhlasili chybu ze im  chybaju nejake kniznice (ak si pamatam tak
libcrypt.6). pkg-static upgrade -f pkg, cast vyriesil, no nakoniec som
musel upgradnut vsetky balicky.
  d) po skusenostiach, nesiel by som do toho, pokial by som mal pkg
kompilovane rucne z portov. S najvacsou pravdepodobnostou by som
kompiloval vsetko nanovo.

PeSe

--

---