ntpd Invalid-NAK error

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 13 14:25:10 CEST 2017

On 13.6.2017 13:30, Miroslav Lachman wrote:
> Kdyz ted na to koukam, tak ta IP patri mgmt portu switche, takze problem dela switch, nejaky starsi 3Com.

No, podle konfigurace by to skutecne server ani peer byt nemel. Takze je
to nektery z "mene normalnich" duvodu pro selhani vaidace paketu.

A na to uz je potreba mit zachyceny pozadavek a odmitnutou odpovedi.
Celou (tedy u tcpdumpu option -s 1600).

> server 0.freebsd.pool.ntp.org iburst
> server 1.freebsd.pool.ntp.org iburst
> server 2.freebsd.pool.ntp.org iburst

Ja vim, ze jsem paranoidni, ale i tak reknu, ze jsi odvazna skolacka. Ja
bych asi nebral cas z neznameho zdroje, vybiraneho podle ne prilis
zrejmych kriterii.