Problem se svnup po updatu na 10.3

Peter Rosa prosa at pro.sk
Fri Jun 9 07:52:39 CEST 2017

Ahoj,

> uz asi na 10 strojich se mi po aktualizaci na 10.3 deje nepekna vec se
> svnupem. Ano, cest jak akutlizovat je vic, ale na tuhle jsem zvykly a
> vzdy to chodilo k moji spokojenosti.

Urcite nemam odpoved, aku chces pocut, ale riesi to Tvoj problem a riesi
ho pomerne rychlo a jednoducho...

SVN na 10.3 sa hned po update zacalo spravat presne ako pises - strom
portov nebol schopny updatovat. Riesenie som nenasiel, obisiel som to
tak, ze som zmazal obsah /usr/ports a aktualizujem ich cez '#portsnap
fetch && portsnap update'

/usr/src zase aktualizujem cez '#svn update /usr/src' (mam nainstalovany
port devel/subversion), ale myslim, ze funguje aj svnup.

Snad som pomohol. Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa