mount: /dev/da0a: Operation not supported by device

max fx maficccc at gmail.com
Sun Apr 30 10:25:48 CEST 2017

Zdravím konferenci posledné dobou ji sleduji tak přispěju do mlýna
n pokud vám to nevadí. Dělám si zápisky třeba se vám budou hodit
https://brmlab.cz/project/freebsd/start pokud najdete chybu napište.

Netušíte někdo prosím z vás jak vyřešit problém s mount flash disku ?

Flash disk jsem udelal v linuxu pomoci gparted na Fat32 i Ntfs
nahral jsem data zpet ale ted ho nemuzu udelat mount do freebsd
zahlasi totiz tuto message:

mount_msdosfs: /dev/da0: Invalid argument

zkusil jsem potom ntfs

mount: /dev/da0: Operation not supported by device

v dmesg je videt

da0 at umass-sim0 bus 0 scbus5 target 0 lun 0
da0: <SanDisk Ultra 1.00> Removable Direct Access SPC-4 SCSI device
da0: Serial Number 4C531001590618115530
da0: 40.000MB/s transfers
da0: 29664MB (60751872 512 byte sectors)
da0: quirks=0x2<NO_6_BYTE>

user@ ~> ls /dev/da*
/dev/da0  /dev/da0a

Neměl jste někdo s tímto problém ?