OT nastavení IPV6 a přenastavení systému

jerry.mysak at email.cz jerry.mysak at email.cz
Thu Mar 30 07:39:42 CEST 2017

Dobrý den
Nastal mi problém s mým providerem, který skončil a jeho zákazníky koupila
konkurence. U původního jsem měl zaplacenou veřejnou IP a na ní mi běžela
pošta, web, ftp a další služby.  Současný provider od původního koupil i
celý C blok IP adres, ale mám obavy, že mi mojí IP nenechají, respektive mi
nenechají žádnou. Takže řeším co dál. Jedna z možností je IPV6, ale s tím
nenám žádné zkušennosti. Druhá je vše přenést na nějaký hosting, ale mám rád
vše pod kontrolou. V případě IPV6, co mám kde zažádat, co kde nastavit.
Server funguje jako NAT pro mou domácí sít a firewall. BSD je verze 9.1

--
jerry mysak
jerry.mysak at email.cz