(lighttpd), uid 80: exited on signal 11

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Feb 26 23:27:49 CET 2017

Ahoj, procetl jsem si i dalsi reakce, takze to shrnu sem:

> No, lacina odpoved "prvni volby" je - nekorektne (nekompletne)
> provedeny
> upgrade. V systemu zustaly neupgradovane knihovny nebo cele porty.
>
> Takze - byly *preinstalovany* vsechny nainstalovane packages ?
>
> Odstranil jsi komponenty puvodniho systemu pomoci make delete-old
> delete-old-libs ?
>
> Existuji i jina vysvetleni, ale zacal bych tim nejednodussim ...

[Radek Krejča] Delal jsem to pres freebsd-update (stejne jako Milan ziju v presvedceni, ze ten to resi sam), pred tim, nez jsem napsal, jsem jeste v zoufalstvi vyprekladal ze zdrojaku. To nepomohlo.

Baliky jsem preinstaloval pres pkg a bylo to porad stejne. Nicmene nedalo mi to a vsechny baliky jsem odstranil a sam je vyprekladal z portu.
Nechci uplne jasat, protoze tento tyden se mi to jiz nekolikrat nevyplatilo, ale doted to bezelo max 2 hodiny, uz to jede 4 a zatim to nepadlo.

Pokud by to ovsem bylo balikem, tak to nedava smysl, protoze jsem to vyprekladal vse s predvyplnenymi volbami, tj. stejnymi, jako je (nebo alespon si to myslim) balik instalovany pres pkg z oficialniho repozitare.

Radek