Tcp spojenie na localhoste pre php mysql

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sat Feb 25 20:23:12 CET 2017

Dňa 25.02.2017 o 16:05 Dan Lukes napísal(a):

> Takze vis, ze TIME_WAIT neni "timeout", ale jedna ze standardnich fazi
> TCP spojeni.

Ano je to standardna faza TCP, ale  porovnaval som neporovatelne veci.

Najprv som sa pol hodinu natrapil na preklepe pemennej linku co sposobilo,
ze som neuzatvaral aktivne spojenie a do konca behu programu viselo
ESTABLISHED.

Druha rovnako moja chyba, bola v tom, ze som porovnaval novy server s
testovacim serverom,
kde som sa davnejsie hral s parametrami typu net.inet.tcp...  a
nespomenul si.
Prave z tohto dovodu bol po 10 sekundach rozdiel v netstate.

Clovek sa uci na vlastnych chybach.

Jozef