Nepodporovany FreeBSD 9.3 vs. aktualizacia aplikacii

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Feb 17 02:12:21 CET 2017

Martin Bily wrote on 2017/02/16 21:42:

> Všechny porty jsem po upgrade odinstaloval a nastoupil s novými,
> hromadně kompilovanými pro verzi 11. I z toho důvodu, že ve starém
> systému jsem měl OpenSSL z portů, teď zkouším používat variantu z base.

Nevim, jak moc se tomu okamziku blizime, ale je snaha udelat OpenSSL v
base jako privatni, tak, aby se na nej nelinkovalo nic z portu a vsechny
porty by mely mit zavislost na OpenSSL z portu.

Takze ja na tom jsem naopak - driv jsem mel vsechno s OpenSSL z base,
jenze stale vice portu vyzaduje novejsi OpenSSL z portu, takze ted mam
nektere baliky s OpenSSL z base a nektere s OpenSSL z portu a to muze
byt v urcitych situacich velky problem. Zrejme tedy co nejdrive vsechny
porty prevedu na OpenSSL z portu (vlastni baliky pripravuji v poudriere)

Mirek