Limit paketu per zdrojova IP a SYN flood

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Jan 15 12:04:24 CET 2017

Ja teda nepouzivam PF, ale IPFW a na routeru mam nainstalovany
bruteblock. Klienti mi posilaji zpravy o nepovedenych prihlasenich do
syslogu na routeru a pomoci bruteblocku mi pak pri SYN floodu utociciho
klienta zariznou. Na mesic. Vzdycky jsem mel v te tabulce zakazanych tak
800 - 1200 polozek, ale cca od Vanoc to stoji za to :-( K dnesnimu dni
jich tam mam pres 16,5 tisice. Je to des...
Ale rekl bych, ze posledni den ta kadence utoku nepatrne polevila.
Nevim, jestli je to tim, ze to nekoho prestalo bavit a presmerovava
botnet na jiny ukol, tim, ze nekdo konecne nasel lek na nejaky virus a
nebo jen proto, ze uz mam nejakou vyraznejsi cast utocicich stroju
zablokovanou.

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice