sockets disabled, out-of-fds

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Dec 9 00:00:51 CET 2016

Miroslav Lachman wrote:

> Je to single proces single thread

Pak, kdyz uz to stejne budes zabijet, zabij to tak, at z toho procesu
vznikne core-dump. Ale to by ten binar chtelo mit prelozeny s
debugovacima informacema ...

> Jestli se to jeste zopakuje, zkusim ten tcpdump.

No, tim se asi nic nezkazi ...

Jeste taky muzes zkusit reseni slepyho spravce. Rekneme, ze mohlo dojit
k poskozeni nejakeho souboru na disku. Nebo pri upgrade doslo k
nekonzistenci knihoven. Nebo neco jinyho spise nepravdpodobnyho.

Vzhledem k tomu, ze vysly nove SA budes system stejne aktualizovat tak
to zarid tak aby se pri tom prepsaly vsechny binary, knihovny a tak
dale.  pak uz jen reinstaluj vsechny porty.

Nerikam, ze je velka sance, ze to pomuze, ale vetsinu z toho budes delat
stejne, tak by to vadit nemelo.