Re: OpenLDAP - začátečnická rada

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Tue Nov 1 09:32:06 CET 2016

Ahoj,
> [Radek Krejča]
> Az se tim prokouses, tak velmi rad uvitam nejakou kucharku pro BSD, uz dlouho se na to chystam, ale nedochystal, protoze zkratka cas, ktery jsem tomu mel venovat jsem mel pro jine veci. Nicmene uz jsem se tu ptal a pro zakladani homedirs na BSD tu kolegove radili mkhomedir . Jeste jsem ho nezkousel, ale to je rada z archivu.
Tady bych se rad pridal, taky to chci resit , ale nejak se mi nedostava
casu.
Nemate nekdo napriklad nejake rozumne schema typu
OU=GROUP,DC=<subdomain>,DC=<root> ?
Vsude jsem nasel schema typu OU=group,dc=<root>, ale to pro me v celkem
oddelenych "domenach" neni uplne pouzitelne.
Proste se mi nedari najit/vymyslet schema LDAPu , nemate nekdo nejaky
strukturovany navrh ?
Mam v tech navaznostech struktur jeste porad trochu hokej, proto se ptam
takle blbe.
Diky Moc
    Vilem

--