kern.randompid: Random PID modulus

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Oct 6 14:20:46 CEST 2016

Chtel jsem se jen tak zeptat, jestli nekdo pouzivate nastaveni
kern.randompid=1, aby se PID pro procesy negenerovaly sekvencne, ale
nahodne a pripadne jestli to ma nejake (treba vykonnostni) nevyhody,
kdyz to neni defaultne zapnute.
Uz davno jsem si vsimnul, ze ty procesy, co se spousteji hned pro bootu,
maji velmi podobne, nebo uplne stejne PID porad dokola a podle jistych
teorii to muze utocnikum usnadnovat trochu cestu, i kdyz asi ne moc vyzname.

Ma tedy ta randomizace nejaky smysl, nebo je to zbytecne?

Mirek