Jaily a sitovani (aliasy nebo NAT)

Petr Fischer petr.fischer at me.com
Tue Jun 28 18:22:41 CEST 2016

Pánové díky (oboum), to že mi to na host běží na všech IP (wildcard) sem si ve 3 ráno neuvědomil. Super.

Obě cesty jsou OK, že mi druhou cestou stačí lo1 pro všechny jaily je taky dobrý, jen si nejsem jistej, jestli můžu hnát všechno přes proxy (to je tak na HTTP/S ne?), NAT mi ten provoz z jedný veřejný IP (na em0) do jailů (lo1, různá IP) nezajisti?

pf