Samovolne odpajanie disku

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Jun 20 16:20:09 CEST 2016

Vilem Kebrt wrote (2016/06/20):
> 6 dB v takle sirokym pasmu ?
> Hergot co je to za material ?

Dívám se do specifikace 3.0 a v 6.6.1.1 Electrical Requirements v tabulce
18 pro interní kabely píšou, že Maximum Insertion Loss of Cable (10-4500 MHz)
je Requirement 6 dB a tváří se, že to platí pro všechny tři generace. Zdálo
se mi to divné, ale stejná čísla jsem zahlédl už i ve specifikaci 1.0a.
A v 6.1.8 Internal single lane cable mají příklad kabelu včetně materiálů.

> Vzdyt pokud dobre pocitam, tak na 30cm kabliku pri pouziti beznych
> materialu se to vysplha mezi 12-14dB kolem 1Ghz.
> Stineni asi takovy problem neni, mezidratovy utlum se da nahnat
> i obycejnym alobalem.
> Ale i tak je tech 6dB dost sibecnicni hodnota na takle sirokej rozsah.

Třeba jsem jen něco nepochopil. Původně jsem totiž chtěl ukázat, jak se
u SATA generačně posouvají mezní frekvence podobně jako u Ethernetu, ale
takhle jsem dopadl :o) Na žádný rozdíl jsem u interních kabelů nenarazil.