SSD pro bsd

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed Jun 1 08:28:51 CEST 2016

svazek. Jsou ještě nějaké další adresáře, do kterých se často zapisuje?

[Radek Krejca]
Ahoj, to zalezi, na co presne to potrebujes. Mam stroje, kde mam "levne" Samsungy a mam stroje, kde mam tu jejich nevyssi radu. Pouzivam tedy uz jen Samsung, nicmene na jednom stroji jsem uz ten levny oddelal po pul roce, moji chybou, kdy jsem si spatne spocital zapisy a u temer 200 TB zacal chybovat.

Jinak se mi velmi neosvedcil gmirror v souvislosti s SSD, nazory se na to ruzni, ale prevladaly, ze by se pouzivat nemel, mne se to take neosvedcilo. HW by mel byt v pohode a kde mam, tak no problem.

Ktery svazek tam dat - pokud nebudes zapisovat nejaka brutalni data, tak to podle meho resit nemusis vubec. To same se swapem, pokud ti server neswpauje, tak to resit nemusis.

Nicmene tady opravdu zalezi na tom, kolik tech zapisu delas, pri pouziti SSD a pred koupi toho ktereho typu je potreba mit ramcovou predstavu, kolik zapisu se tam deje.

Radek