Re: pomalá komunikace směrem od routeru s BSD

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Fri May 27 14:33:24 CEST 2016

Ahoj,
mne blesk upiekol nielen Ethernet katu a switch, ale poskodil aj kable
tak, ze pri vacsej zatazi link vypadaval.

Mam skusenost ze niektore karty a zariadenia sa neznasaju, maja ak je
tam vsetko auto.
Neviem co je na strane providera, ale treba tam dat odskusany kabel,
pramy ale krizeny tak aby auto croos sa nepouzil.
Zhodne nastavenie rychlosti a duplexu.

Potom odskusat velkymy pingami ci prepojka znasa nastavenu rychlost 100
alebo 10 Mbit/s.

Nova karta moze mat ine IRQ nez prv a s niecom sa bije.

Posledne moznost dat namiesto providera svoj dalsi pocitac a testovat dalej

Jozef

Prakticka rada, ak mas 5Mbit je lepsie prehodit zo 100 na 10

Dňa 27.05.2016 o 10:09 jaroslav.votruba na dvorec.eu napísal(a):