FreeBSD VPS, kde, za kolik

Robert Vojcik robert at vojcik.net
Tue May 24 14:49:50 CEST 2016

Ja len doplnim ze je potreba predtym si hodne dobre doma otestovat co
vam provider umozni a co nie.

Mnohi provideri blokuju porty, typicky 25 dnu aj von ma zablokovana
vacsina providerov. Pevna IP jak u koho, niekde za to chcu od 120 do 200
kc mesicne, niekde nechcu nic. Taktiez sem tam sa najdu provideri co
blokuju porty smerom do siete, mimo nejakych bezne pouzivanych.
Dalsi problem moze byt nastavenie DNS, reverzu prave ak tam clovek chce
provozovat svoj mailserver to moze byt komplikacia koli spamfiltrom.
Uz som sa stretol aj s providerom ktoremu vadili nasmerovane domeny na
IP adresu, hned prudil s tym ze ide o komercne vyuzitie a chcel inu taxu
za pripojenie.

Inak je to pre osobne ucely vpohode riesenie, mam mnoho znamych co to
takto maju len si treba dopredu vyzistit veci co clovek potrebuje a
nebude mat s niecim blokujuci problem.