FreeBSD VPS, kde, za kolik

Marek SOUDNY soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Tue May 24 10:56:42 CEST 2016

Ahoj,
pridam svoji trosku do mlyna, i kdyz uz asi s krizkem po funuse:

Mam taky VPS u WEDOSU a celkem spokojenost. Mam osobni server - mail
server, cal/carddav, git, web server, db. S vykonem zadne problemy
nemam, ZFS nejedu :)

U WEODSu dostanes zdarma nejakych 10GB disk na zalohy, takze jestli to
mas jen pro soukrome ucely, jako ja, tak by sis s tim mel vystacit.

cau,
Marek