Re: Problém s NFS

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon May 16 14:28:28 CEST 2016

Cizek Milan wrote:

> vyzkoušel jsem netcat po portu 2049 a 111 jak v tcp tak udp. Tady mi
> komunikace funguje bez problému a poslaný řetězec mam okamžitě na druhé
> straně.

Prestan to analyzovat na simulovane komunikaci, ktera funguje a analyzuj
tu realnou, ktera evidentne neprochazi.

Zrejme se problem tyka jen komunikace s nejakymi konkretnimi
vlastnostmi, kterou ta tvoje simulace nesplnuje.

Sam tam v tech dumpech (cos posilal minule) vidis, ze se jedna strana
zoufale a neuspesne pokousi navazat spojeni. Odpoved druhe strany nedorazi.

Tak nejdriv zjisti, jestli SYN paket dorazi kam ma, pokud ne tak kde se
ztrati, pokud ano tak jestli mu cil odpovi a jestli ta odpoved taky
dorazi zpatky  jestli ne (jako, ze ne) tak kde se ztrati.

A az zjistis kde se ztraci ten request nebo odpoved na nej tak budes
vedet, kde mas problem. Pak muzem zacit hledat jakej problem tam je.