Re: Problém s NFS

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon May 16 01:04:15 CEST 2016

Milan Cizek wrote:

> Telnet na port 111 z obou stran je v pořádku a odpovídá.

Telnetem UDP neozkusis. A RPC je vzdycky UDP, i kdyz samotne NFS pak uz
je (na vyzadani) TCP.

> Nicméně firewally neobsahují žádná blokovací pravidla.

Neznam celkovou topologii mezi temi dvema stroji - muze to byt preklad
mezi nimi, muze to byt firewall na nejakem routeru mezi nimi, muze to
byt problem s prekladem, pokud mezi nimi je, problem s MTU, problem s IP
adresami (odpoved jde z jine nez na jakou sel request) ...

Moznosti je prilis mnoho. Ale nejak mi unika proc proste tcpdumpem
neoveris, ze na odeslany RPC request prijde na klienta od serveru RPC
response - a to z te IP na kterou sel request.