Pomale NFS za NAT

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Thu Apr 21 19:38:26 CEST 2016

On 14. 4. 2016 4:10, Miroslav Lachman wrote:
> Dnes toho budu mit trochu vic, tak jak se mi ty problemy nastradaly za
> nekolik dnu, ale az ted jsem se dostal k tomu to sepsat. Radeji kazde
> do samostatneho e-mailu.
>
> S NFS pracuju jen minimalne, takze znam jen zaklady. Napada nekoho
> takhle od boku, v cem by mohl byt problem a jak ho vyresit?
>
> Mirek
Ahoj.

Ja som riesil NFS velmi dlho :-)
  Zaver? Daj to na lokalnu siet. Je jedno akym sposobom, proste lokalna,
alebo akakolver routovatelna siet.  Ak je to vzdialena lokalita, urob
tomu radsej ipsec. Vykonom neohuris, ale nebude sa ti to kusat.
NAT sa da vychytat, ale je to strata casu s neistym vysledkom a u mna
vzdy so slabym vykonom.

PeSe

--

     PeSe