Ako zistit ci dany subor je link?

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sun Apr 10 15:45:47 CEST 2016

Dňa 10.04.2016 o 13:41 Dan Lukes napísal(a):

> Pokud jde jen o identifikaci verze perlu, tak tahle uloha ma i
> snadnejsi reseni nevyzadujici resit linky - proste neznamy perl
> spustis s parametrem '-v' a on ti na sebe praskne co je za verzi.

Ved to, zadam perl -v, dozvedam sa verziu a je ok.
Spustim program a hlasi problem s verziou.
Znova zadam perl -v a verzia je v poriadku.
Nakoniec zistujem, ze v prvom riadku programu je zadefinovany perl na
inom mieste

V niektorych programoch je #!/usr/bin/perl a niektorych
#!/usr/local/bin/perl

Problem bol ten, ze druha instalacia perlu prepisala len jedno miesto.
a priklaz "perl -v" ide podla path cize najprv /usr/bin/ az potom
/usr/local/bin

Ked som na to prisiel, tak som zrusil linky a vytvoril nove.

Sice netusim nakolko je to zataz procesora a disku navyse, ale osobne sa
mi viac paci "ln -s" lebo hned vidim kam ukazuje.

Jozef