svn a kernel config

pm-conf at kostax.cz pm-conf at kostax.cz
Wed Mar 23 14:11:44 CET 2016

> tak mne ich z nejakeho dovodu maze po kazdom "svn update". SVN je
> nainstalovane ako prva vec "pkg install svn", ziadne upravy, ziadne
> konfiguraky, proste default. A vzdy to zmaze... Teraz som vsetko
> preinstaloval na ciste 10.2-RELEASE, upravil konfiguracie, spustil svn
> update a celu proceduru aktualizacie zo zdrojakov. A samozrejme to
> protestovalo, lebo v conf/ uz nebol moj konfigurak kernelu...

Ja pouzivam svnup. Je to male a bez dalsich zavislosti. Tam se chovani
da ovlivnit pomoci trim_tree a extra_files. Ale narazite na stejnou vec.
Bud to bude mazat nebo nechavat a pak se casto stane (treba u portu),ze
nekde zustavaji zastarale patch soubory a port nejde nainstalovat. Ale
muzete si ten priznak nastavit treba jen na release a ne na porty.

PM