svn a kernel config

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Mar 23 13:57:07 CET 2016

Zdravim vsetkych,

> musim sa spytat - upravujes priamo subor GENERIC?
nie, mam tam ulozeny vlastny konfigurak - kopia GENERIC a vymazane
nepotrebne + pridane potrebne veci

> Teda, moje odpoved ti asi nepomuze, ale mam v tom adresari pres
> deset ruznych konfiguracim, aniz bych vedel, ze je treba SVN nejak
> zvlast rikat, ze je ma nechat byt
tak mne ich z nejakeho dovodu maze po kazdom "svn update". SVN je
nainstalovane ako prva vec "pkg install svn", ziadne upravy, ziadne
konfiguraky, proste default. A vzdy to zmaze... Teraz som vsetko
preinstaloval na ciste 10.2-RELEASE, upravil konfiguracie, spustil svn
update a celu proceduru aktualizacie zo zdrojakov. A samozrejme to
protestovalo, lebo v conf/ uz nebol moj konfigurak kernelu...

> Stejná zkušenost, jen je symlinkuji ze svého home
skusim este to symlinkovanie, snad sa toho zbavim

Dakujem pekne za Vas cas a pomoc.

Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa