Perl po upgrade OS

Peter Rosa prosa at pro.sk
Thu Mar 17 16:52:20 CET 2016

Zdravim vsetkych,

> Jestli to opravdu spadne takovymhle zpusobem, tak je to spis nejaka HW
> chyba. Upgrade systemu probehl bez problemu?
ano, upgrade bez problemov, start systemu bez problemov, dokonca bezia
vsetky aplikacie.

> Zadny magicky zpusob na to v teto situaci asi neni, ale ja bych se na
> druhou stranu vubec nebranil tomu odinstalovani Perlu a vseho, co na nem
> zavisi. Vypis si do souboru seznam toho, co to je (nejlepe origin tech
> portu a ne jejich nazvy) a po upgrade Perlu na 5.20 to zase zpatky
> nainstaluj nactenim ze souboru. Zkratka bude to zase jen par prikazu.
> Nic sloziteho.
takto som to nakoniec urobil. Pritom so vsak zistil, ze to co pada, nie
je portupgrade, ale system mi padne iba ked som pripojeny vzdialene cez
SSH. Ked to iste robim lokalne na konzole, vsetko sa upgraduje a vsetko
funguje podla ocakavania... Ale to je uz o inom, budem patrat po pricine.

V kazdom pripade velka vdaka za vas cas a napady.

Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa