nelze vytvorit ScoreBoardFile v Apache 2.4

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Mar 3 17:30:58 CET 2016

Dan Lukes wrote on 03/03/2016 16:19:

> Mozna je to jen prvni blbej napad, ale ma v okamziku vytvareni primereny
> prava ?
>
> Zkus to, jen tak pro pokus, vytvorit nekde, kde smi soubory vytvaret
> kazdej ...

To byla prvni vec, co me napadla, kdyz jsem to vcera zkousel. Zkusil
jsem mu nastavit cestu do /tmp/ zkusil jsem i udelat /var/run/httpd/ a
nastavit vlastnika na "www", ale proste se ten soubor nevytvori a do
logu (pri startu) zadnou chybu nezapise.
Zkousel jsem i ten soubor vytvorit rucne (touch) a nastavit mu vlastnika
"www"... porad se Apache tvari, ze o nicem takovem nevi.
Ale tu direktivu zna, protoze kdyz ji umistim do spatneho kontextu, tak
vyhodi chybu, ze musi byt v globalnim kontextu.

Zkousel jsem to na starsi verzi Apache 2.4 na FreeBSD 8.4 i386 a na
nejnovejsi 2.4 na FreeBSD 10.2 amd64. V obou pripadech je chovani stejne.

Mirek