nelze vytvorit ScoreBoardFile v Apache 2.4

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Mar 3 14:09:28 CET 2016

Pouzivate nekdo v Apache 2.4 ScoreBoardFile?

https://httpd.apache.org/docs/2.4/mod/mpm_common.html#ScoreBoardFile

Chtel jsem zjistit, jak dobre funguje Server Status pres tuhle aplikaci
http://fabletech.com/ftss (je v portech jako ftasv), jenze to vyzaduje
existenci ScoreBoardFile na disku a i kdyz v Apache nastavim

ScoreBoardFile /var/run/apache_runtime_status

tak se mi tam po restartu Apache nevytvori.

Nevim, jestli je to problem jen na FreeBSD, nebo i na jinych systemech.
Nemam nic jineho poruce.

Mate pripadne nekdo jinou metodu, jak se dostat k server-status jinak,
nez pres web (tzn. k tomu se nedostanu, kdyz je zrovna Apache pretizenej
atd.)

Mirek