kernel: sonewconn: pcb...

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Feb 28 23:04:50 CET 2016

On 28.2.2016 22:45, Miroslav Lachman wrote:
> Na serveru totiz zatuhnul Apache tak, ze nesel restartovat / zabit.

Proces, ktery nelze zrusit ani pomoci 'kill -9 ...' je proces, jehoz kod
je prave uvnitr kernelu.

> A zaverecna otazka zni - jak zjistit (priste), na cem ten Apache
> zatuhnul?

Dost tezko. Coredump toho procesu nedostanes, leda coredump celyho
systemu. Ale kdo to pak v nem bude dohledavat (a to predpokladam, ze to
bezi na kernelu co v sobe ma debugovaci informace).

Jestli tam ale mas pripojeny nejaky vzdaleny disky a Apache by s nimi
mohl mit cokoliv do cineni, tak nic nezkazis, kdyz se priste nejdriv
ujistis, ze jsou ty disky stale bez problemu dostupne ...

> Chtel jsem zkusit ktrace na jeho PID, ale to ulozilo
> ktrace.out s nulovou velikosti
>
> -rw-------   1 root  wheel     0B Feb 28 22:00 ktrace.out

Protoze v kernelu uz byl a nikdy ho neopustil, takze nebylo co zaznamenavat.