Měření přenesených dat do jednotlivých sítí (NIX/tranzit)

Martin Drtina drtina at narovinu.cz
Sat Feb 27 20:57:58 CET 2016

> Na odpoved ma opravdu zasadni vliv informace jake toky se budou pocitat.
>
> Reseni zalozena na ziskavani dat pres BPF se hodi jen na opravdu male
> toky. Urcite ne pres 1Gbps.

Urcite by to bylo < 1 Gbps, aktualne cca 300 Mbps. Potrebuju ziskat statistiku
o mnozstvi dat, o kterych vim, ze je provider zene pres NIX, a o zbytku, co
tece tranzitne.

Nijak se nebranim netflow, sflow, nasel jsem k tomu nejake povidani zde:
http://www.cs.wustl.edu/~jain/cse567-06/ftp/net_traffic_monitors3/

Otazka zni, jak to udelat co nejjednoduseji, aby z toho ve vysledku lezla
tabulka: NIX / tranzit, idealne i s grafem promitnutym do casu.

Martin