kernel: sonewconn: pcb...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Wed Feb 24 10:36:08 CET 2016

Dňa 23. 2. 2016 o 22:45 Dan Lukes napísal(a):

> No, primarne se musis rozhodnout, jestli slo o utok, nebo jestli tvuj
> server v aktualni konfiguraci proste nestiha pocet legitimnich pozadavku.

Z logov som zistil, ze slo o masivny a "dlhotrvajuci" utok (vo vecernych
a nocnych hodinach), ktory som doteraz v takom rozsahu nezaznamenal...
...server ako taky odolal, ale mal som nedostupnost www sluzieb...

> V tom prvnim pripade obecne rady moc neexistuji, zpusob, jakym se branit
> tomu-kteremu utoku musi vychazet z toho, jak konkretni utok vypada.
Je mi to jasne... ...analyza v stresovych situaciach je predsa len
zdlhavejsia... :(

Dik za tipy, mrknem na to ;)

Lubo M.