Dosazitelnost BGP routeru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 8 15:44:58 CET 2016

On 02/08/16 14:58, Vilem Kebrt wrote:

> Zde si opet dovolim castecne nesouhlasit. Z pohledu routingu se jedna o
> standardni routing (co na tom ze interface je virtualni, to je ve finale
> i VLAN interface :-D).

Na vnejsim interface bud' nejaka IP adresa nakonfigurovana je, nebo
neni. Tertium non datur.

Ja mluvil o konfiguraci pri ktery neni a pripsal jsem ten napad tobe.
Tys nesouhlasil.

Tak jsem pochopil, ze jsem to nepochopil, ze's navrhoval neco jinyho.
Neco jinyho muze bejt jen to, ze vnejsi interface adresu ma - ale kdyz
to reknu, zase nesouhlasis.

Tak ted uz jsem se v tom zrejme zcela ztratil, a nechci se v tom dal
vrtat, protoze mam dojem, ze uz to jen vic a vic zatemnuju. Sobe, coz by
tolik nevadilo, protoze ja ten problem realne nemam, ale predevsim
ostatnim, a obzvlaste Zbynkovi, kterej to aktualne potrebuje vyresit.

Ja si to pozdejc v archivu znovu v klidu prectu a zkusim pochopit cos to
teda vlastne navrhoval ;-)