Dosazitelnost BGP routeru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 8 14:42:32 CET 2016

On 02/08/16 13:59, Vilem Kebrt wrote:

> Zde si dovolim nesouhlasit, vystupni interface smerem VEN je adresovany, i kdyz jsou to adresy pouze pro routing

Aha, tak to jsem v tvym popisu videl vic, nez jsi tam ty vedome vlozil.

Pak tedy slo o napad muj, coz muzu vnimat jako pozitivni zjisteni, na
druhou stranu mi v takovem pripade bohuzel neprislusi napad prohlasovat
za inovativni, uzasny a zajimavy ... ;-)

Ja tam vidim urcitou hypotetickou sanci na reseni systemove obecne,
pritom bez prekladu, proxy i nutnosti specificky konfigurovat jednotlivy
aplikace.

Ale asi se nevydam tu cestu prozkoumat, protoze i kdyby se ukazalo, ze
to reseni je opravdu funkcni, je to natolik nestandardni konfigurace, ze
se proste na kriticky infrastrukturni stroj nehodi.