Dosazitelnost BGP routeru

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Feb 8 01:15:26 CET 2016

Dne 7. 2. 2016 v 20:52 Dan Lukes napsal(a):
> On 7.2.2016 20:23, Zbyněk Burget wrote:
>
> Takze z jmenovanejch veci zustava uz jen ten upgrade. Tam ti poradit
> nejde, nebo netusim jakym zpusobem ho delas. Stahnout .iso image s
> pomoci FTP (k pozdejsimu namountovani a upgrade) treba problem neni, ftp
> ma option '-s' taky.

Tak predpokladam, ze upgrady systemu budeme delat v ramci urdzby STABLE
vetve, tedy pokud mi nic neuniklo, tak budeme potrebovat udrzovat src a
prekladat updaty.
Mimo system tam pak pobezi asi uz jen bird (takhle mne momentalne
nenapada, co jineho by tam melo jeste bezet), takze bude potreba
udrzovat nejaky minimalni kousek stromu portu + bud mit pristup ke
zdrojakum nebo k nejakemu repository binaru.
Pokud to pujde vyresit prinucenim prislusnych funkci, aby sly s IP
vnitrniho adapteru, tak problem nemame.

Zkusime to prozkoumat, co se s tim da delat.
Pokud by v necem z toho mel byt nejaky necekany zadrhel, poprosil bych
toho, kdo ho zna, jestli by mne na nej upozornil.

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice

tel: 588 580 000, 739 930 931