Dosazitelnost BGP routeru

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Feb 7 21:46:28 CET 2016

O.K. - vetsina se zda byt logicka - s jedinou vyhradou:

Dne 7. 2. 2016 v 20:52 Dan Lukes napsal(a):

> No ona ta RFC5963 nerika, ze neroutovatelnou adresu mit musis. Tam
> pisou, ze IXP se muze rozhodnout takovou pouzit ve snaze omezit DoS
> utoky na tvuj router. A zminuji tam, ze pak ten router nebude verejne
> dostupny (coz neprekvapi, kdyz je to cil te konfigurace).

Aby tohle melo smysl, musela by i vnitrni adresa toho routeru byt
neroutovatelna. A i vnejsi adresa dalsiho routeru v kaskade. Protoze pak
mi sice nesejmou DoS utokem edge router, ale ten dalsi. A nebo i ten
edge router, jen na vnitrnim rozhrani. Je ale fakt, ze ip vnitrniho
rozhrani by musel nekdo hadat.

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice