Dosazitelnost BGP routeru

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Feb 7 20:23:30 CET 2016

Jde mi o situaci, kdy na routeru budu treba chtit udelat upgrade.
Nebo si nechavat posilat denni vypisy na e-mail, kde mailserver by byl
vne site (tohle asi nenastane)
Nebo synchronizace casu pres NTP

Proste mi prijde divne, kdyz router nema konektivitu do internetu :-)

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice

tel: 588 580 000, 739 930 931