Banana PI

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Sun Jan 31 20:32:03 CET 2016

Trochu opráším tohle vlákno. Roztál sníh a já se vrátil z hor a zalezl
si k počítači.
Zjistil jsem, že Banana PI má jednu docela dobrou vlastnost - má celkem
schopné PMU (AXP209), které samo od sebe vlastní RTC. Jediné co
nevlastní je zálohovací zdroj energie. Na plošňáku jsou připravené
pájecí body označené BAT1, na které se dá připojit buď supercap
kondenzátor (0,7F/3,3V), nebo 3V knoflíková baterka CR2032 nebo podobná.
Na plošňáku je místo pro kondenzátor XH414H
(http://media.digikey.com/pdf/Data%20Sheets/Seiko%20Instruments%20PDFs/XH414H-II06E.pdf)
Já použil kondenzátor PAS414HR-VA5R
(http://www.mouser.com/ProductDetail/Taiyo-Yuden/PAS414HR-VA5R/) kterej
má stejné elektrické vlastnosti, je však na délku o 0,7mm větší, takže
se trochu špatně pájí.

Také jsem zjistil vlastnosti baterie která se dá připojit na svorky BAT.
Nějaké popisky jsou zde:
http://forum.lemaker.org/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=291&pid=11802&fromuid=93181

Jindra