Re: Reštart pri zvýšenej záťaži

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Jan 30 12:40:39 CET 2016

On 01/30/16 11:38, Vladimír Drgoňa wrote:

> S tým nesúhlasím, na opakovanú záťaž stačí, pokiaľ nemá problém s pamäťou.

Tvuj stroj leze do swapu, problemy s pameti ma. Tvuj vyrok (s omezujici
podminkou "pokud nema problemu s pameti") se tedy na probiranou situaci
vubec nevztahuje.

A kdyz se na ni nevztahuje, nemuze byt ve sporu s vyrokem, ktery se na
ni vztahoval.

Pro nesouhlas tu proste nemas prostor ;-)

> Pamäť nemôžem pridať, jedine po výmene dosky (procesora atď).

No, nelze-li pro ukol zajistit adekvatni hardware co ho zvlada, bude
treba modifikovat ulohu.

Pokud se ti nejakymi nastavenimi nepodari omezit spotrebu pameti pri
deduplikaci, nebudes si moct dovolit mit deduplikaci zapnutou a v
pripade nedostatku mista proste navysit kapacitu disku.

Pripominam, ze vyse uvedene se vztahuje k hypoteze, ze NEJDE o chybu
kodu (treba memory-leak).

Jak se zachovat pokud jde o chybu jsem popisoval v minulem emailu.

Pokud o leak JDE tak ti vypnuti deduplikace - a jakekoliv dalsi kroky,
ktere te napadnou - pomuze jen kratkodobe. Tim, ze uvolnis pamet a/nebo
omezis jeji pouzivani dosahnes pouze toho, ze to bude trvat dele, nez to
zbuchne (protoze leak bude mit dyl co zrat).

Ale nakonec se to stejne stane.