Banana PI

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 19 17:00:49 CET 2016

On 19.1.2016 15:45, Jindrich Fucik wrote:

> Třeba tady to používá Vadim Zaigrin a už prorazil i na F-BSD 11
> Jenom on má SoC od Broadcomu

Ze zrovna tobe musim vysvetlovat, ze jiny hadrware (ergo jiny API)
a/nebo jine ovladace mohou znamenat i dost odlisnou situaci.

> ... Ale má to ten nutný předpoklad, že bude fungovat I2C podpora. O té mám informace jen odtud:
> https://wiki.freebsd.org/FreeBSD/arm/Allwinner
> Takže asi už nějak funguje.
> Tady by jsi mi možná mohl poradit - pokud bych se chtěl dostat k té verzi o které píšou, že je "Work is done, code is currently in review", jaký je na to oficiální postup??

To vypada, jak kdyz to jeste neni ani v 'current". A v tom pripade
zadnej obecnej zpusob neni. Zalezi, kde ten kod maji.

Muzou mit vlastni branch v oficialnim FreeBSD repository. Zrejme by to
bylo v nekterem z podtagu tady:
https://svnweb.freebsd.org/base/projects/
nebo u nektereho uzivatele, tedy tady:
https://svnweb.freebsd.org/base/user/

Tem ale mohl mit take uplne vlastni svn/git ci neco podobnyho.

Pokud to delal jeden clovek nebo uzka skupinka, nemusi mit taky nic.

Jesli je "code in review" tak by to melo byt tam co rikal Mirek, ne vsak
nutne vsechno jako jeden sumarni balik - takze muze bejt problem
dohledat vsechno co k tomu patri.

Pokdu to nenajdes, budes se muset zeptat autora.