Re: Sériový terminál

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Mon Jan 18 13:46:17 CET 2016

---------- Původní zpráva ----------

> Není to úplně moje práce, posílám odkaz na originál:
> http://geoffg.net/terminal.html
> Já si to jen přizpůsobil zdejším podmínkám

... Ale pokud by jsi byl zvědavý ne tu mou realizaci, tak podklady klidně dodám.
Já jsem předělal plošňák na verzi bez prokovených děr, (mám jí ve svém archívu tady: http://www.tistaky.cz/ takže za 30,- se dá koupit)
stabilizátor jsem použil SMD, protože vhodné nožičkové nebyly v gme.cz ke koupení a ještě jsem pájené propojky nahradil DIP přepínačema, protože se mi víc líbí.